Видалення зуба мудрості в Рівному

Чи потрібні зуби мудрості?

У сучасній стоматології прийнято якнайдовше зберігати зуби пацієнта, але з цього правила є виняток – зуби мудрості. Це спадок, що дістався нам від предків, у яких була ширша та масивніша щелепа, щоб пережовувати тверду їжу. Зараз 8 зуб вже практично не несе функціонального навантаження, тому видалення зуба мудрості проводиться без подальшого протезування.

Видалення зуба, безболісне видалення зуба, видалення зуба мудрості

Показання до видалення

Причина, через яку видалення вісімки часто необхідне, полягає в особливостях її прорізування. Найчастіше прорізування восьмих зубів супроводжується сильними болями, запаленням ясен та м’яких тканин, підвищенням температури та загальним нездужанням. Оскільки вісімки не беруть повноцінної участі у жуванні, то стоматолог може видалити зуб ще до закінчення прорізування. Ціна видалення зуба мудрості в таком випадку встановлюється після огляду пацієнта.

Видалення зуба мудрості в Рівному можна зробити у нашій клініці.

Якщо після прорізування зуба виявлено такі показання як:

✅ 8 зуб ретинований та (або) дистопований, тобто частково або повністю знаходиться в яснах. Він також може нахилятися вперед, назад, під кутом, може лежати горизонтально або навіть рости корінням догори;
✅ розвиток дефектів прикусу – оскільки щелепа людини в ході еволюції зменшилася, то вісімкам часто не вистачає місця. При прорізуванні вони тиснуть на сусідні зуби та зміщують їх;
✅ вирвати зуб мудрості потрібно при нефізіологічній формі коренів та коронки.

Крім того, є свої особливості у вісімок, залежно від становища. Так, нижній зуб може прорізатися з нахилом: між ним та сусідом по ряду утворюється щілина. У неї потрапить наліт і частинки їжі, а оскільки вичистити їх дуже важко, такі скупчення ведуть до розвитку карієсу і запалень ясен. Верхній зуб іноді росте в бік та травмує слизову щоки.

У всіх цих випадках необхідно записатися на прийом до хірурга, щоб уникнути ускладнень – карієсу, хвороб ясен, інфікування слизової оболонки тощо. Зуби мудрості часто вимагають складного видалення.

Ціни на видалення зуба мудрості

Видалення зуба мудрості 1500 грн
Видалення зуба мудрості (атипове положення) 3500 грн
Вдалення зубів, видалення кісти зуба, пластичні операції, операції щелепно-лицевої ділянки, відновлення зубів

Як відбувається операція

У нашому стоматологічному центрі в Рівному все починається з консультації та огляду. Потім хірург направляє пацієнта на рентген-знімок у нашій клініці, щоб оцінити положення зуба та його коріння, їх число, стан кістки тощо. Ціна одного знімка є стандартною і її можна переглянути в нашому прайсі.

Потім проводиться місцева анестезія або седація (медикаментозний сон). У нашій стоматологічній клініці застосовуються сучасні, безпечні та ефективні препарати, що виключають болючі відчуття при видаленні зуба.

Сама хірургічна операція проводиться двома способами:

1. Просте видалення – якщо вісімка прорізалася повністю, її положення в яснах таке ж, як у решти зубів. Вирвати зуб у цьому випадку потрібно при каріозному ураженні, пульпіті та інших ускладнення карієсу. Процес проходить за кілька хвилин за допомогою спеціальних щипців. Дізнатись вартість видалення зуба мудрості можна тут.
  2. Складне видалення – потрібне у всіх інших випадках (коли зуб ретинований, дистопований, має нефізіологічну форму – наприклад, корені, що зрослися).

Операція проводиться у 5 етапів:

• Хірург виконує розріз ясен.
  • Формує в кістці доступ до кореня зуба.
  • Поділяє їх бормашиною та витягує по одному.
  • Закриває отвір у кістці.
  • Накладає шви на ясна.

Скільки коштує видалення зуба мудрості залежить від складності випадку. Ціна формується лікарем під час огляду та складання плану лікування.

Лікування без болю можливо!

Ми дбаємо про своїх пацієнтів та робимо усе аби похід до стоматолога не асоціювався з болем. На сьогоднішній день лікування зубів можливе уві сні!

Саме так – ми вилікуємо ваші зуби поки ви перебуватимете у медикаментозному сні.

Лікування зубів уві сні (в седації) – цілком безпечне для дорослих та дітей. Більше про послугу за посиланням нижче.

Що робити після операції

Після видалення зуба мудрості в Рівному лікар призначить невеликий курс лікувальних препаратів – протизапальних, знеболювальних, антисептиків, іноді антибіотиків.

Для того щоб виключити ускладнення після операції, потрібно дотримуватися стандартних рекомендацій:

• 3-4 години нічого не їсти і не пити;
  • пережовувати їжу лише на протилежному боці;
  • не полоскати рота;
  • не чіпати пальцем чи щіткою зону видалення;
  • дуже акуратно чистити зуби;
  • не палити та не вживати спиртне;
  • відмовитись від фізичних навантажень.

Набряк та біль повинні пройти на 3-5 день після видалення. Якщо вони не зникають і навіть посилюються, якщо з’явилася кровотеча – то потрібен повторний запис на прийом до хірурга.

Вартість видалення зуба мудрості, видалення зуба, видалення кісти зуба, зуб мудрості видалення