Лазерна стоматологія в Рівному

Перший в Рівному ербієвий лазер для лікування зубів

Лазерна стоматологія – найновітніша технологія в лікуванні зубів доступна у нашій клініці.
Центр стоматології та імплантації др. Ничипорчука відслідковує та впроваджує найсучасніші технології в стоматології, які гарантують високу якість та максимальний комфорт для наших пацієнтів.

В кріслі наших стоматологів завжди комфортно, як на відпочинку, а відтепер у вас є можливість лікувати зуби лазером:

• без шуму бормашини;
  • без зайвої кровотечі;
  • без знеболюючого та без больових відчуттів.
Видалення зуба, безболісне видалення зуба, видалення зуба мудрості

Показання до застосування лазерного лікування

Лікування зубів ербієвим лазером допоможе дітям та дорослим, що панічно бояться стоматолога. Тому що всі процеси лікування лазером є максимально комфортними, швидкими та безболісними.
Лазер в стоматології сьогодні використовується для:

• лікування карієсу без неприємних вібрацій;
  • імплантації та пере імплантації без кровотечі;
  • пластики ясен зі швидким загоєнням;
  • лікування пародонтиту;
  • різних хірургічних маніпуляціях в ротовій порожнині.

Ціни на лазерну стоматологію:

Лікування без болю можливо!

Ми дбаємо про своїх пацієнтів та робимо усе аби похід до стоматолога не асоціювався з болем. На сьогоднішній день лікування зубів можливе уві сні!

Саме так – ми вилікуємо ваші зуби поки ви перебуватимете у медикаментозному сні.

Лікування зубів уві сні (в седації) – цілком безпечне для дорослих та дітей. Більше про послугу за посиланням нижче.

Переваги лазерного лікування зубів

Лікування лазером має низку переваг.

Лікування лазером зберігає площину зуба. Застосування лазера в стоматології є безконтактним. Під час препарування зубів лазером виключена поява мікротріщин емалі, що максимально зберігає зуб.
Ербієвий лазер в стоматології має також антибактеріальні властивості, що знижує ризик запальних процесів.

Лазерна терапія особливо ефективна в комплексному лікуванні пародонтиту. Лазер усуває всю інфекцію в пародонтальних кишенях. Під час лікування пародонтиту лазером знищується патогенна мікрофлора, яка є причиною запалення ясен в ротовій порожнині. В результаті такого лікування зменшується кровоточивість та чутливість ясен.

Застосування лазера в хірургічній стоматології

Потужні результати демонструє лазер в хірургічній стоматології.
Завдяки лазару вдається досягти максимально ефективної обробки тканин в ротовій порожнині. Результати, які демонструє лазер під час хірургічних маніпуляцій неможливо досягти класичними методами. Лазер запобігає кровотечі та усуває запальні процеси, сприяє швидкому загоєнні після операції. Найголовніше, нівелює больові відчуття і скорочує період реабілітації.

Лазер демонструє високу ефективність в хірургічній стоматології і застосовується під час:

• операцій формування естетики ясен;
  • гінгівопластики та гінгівотомії;
  • розрізів тканини;
  • підрізання вуздечки;
  • оперативного втручання при гострих запальних процесах в роті;
  • видаленні та лікуванні утворень у ротовій порожнині.

Чи шкідлива лазеротерапія зубів?

Лазерна стоматологія – цілком безпечна і високоефективна. Лазерний промінь максимально точно взаємодіє лише з конкретною ділянкою зуба. Лазер не впливає на сусідні зуби і дуже бережно та м’яко припалює та герметизує судини. Всі операції лазером є максимально стерильними. Лазар попереджає запальні процеси та сприяє швидкому відновленню.

Лікування лазером немає жодних побічних ефектів.

Застосування лазаря в стоматології дозволяє:

• лікувати зуби без анестезії;
  • усунути запальні процеси за одну процедуру;
  • швидко, точно та стерильно лікувати зуби та ясна;
  • лікувати кісти зубів без операцій;
  • швидко відновити зуби та ясна без кровотечі та болю.

Тож, якщо ви давно відкладали похід до стоматолога через страх болю, тож лазерна стоматологія в Рівному дозволяє лікувати максимально швидко, ефективно та безболісно. Від тепер, лікувати зуби з нами ще комфортніше.

Похід до Центру стоматології та імплантації др. Ничипорчука в Рівному – це час для здорових та сяючих посмішок.